thoughts

not so far

No Smoking Please! 03/11/2009

Filed under: RaNdOm — serenitsa @ 1:02 πμ
Tags: , , , ,

no-smokingΠρος μεγάλη απογοήτευση των καπνιζόντων, ναι, αποφάσισα ότι λατρεύω τα μέρη που δεν έχουν καπνό. Κάποιες φορές επιβάλλεται η παρουσία μου σε αυτά εφόσον έχω και φίλους που καπνίζουν (ας μην αναφερθώ και στο στενό μου οικογενειακό περιβάλλον!).

kisssmokeΑφορμή για την παραπάνω διαπίστωση στάθηκε μία σειρά γεγονότων. Ξεκίνησε 3 χρόνια πριν, όταν επισκέφτηκα τη γειτονική μας χώρα Ιταλία για ένα εξάμηνο (βλ. εράσμους). Εκεί ο νόμος ίσχυε ήδη. Μεγάλη διαφορά συναντούσαμε στη νυχτερινή ζωή. Ειδικά διαμορφωμένοι υπαίθριοι χώροι με ξεχωριστή έξοδο από την κεντρική (για όσα μαγαζιά είχαν είσοδο) λειτουργούσαν ως «καπνιστήρια». Υπήρχε δηλαδή ένα συνεχές μπες-βγες. Δεν ξέρω αν το απολάμβαναν αυτοί που το έκαναν, αλλά σίγουρα δημιουργούσε μια κίνηση στο μαγαζί (εμπορικό πνεύμα)! Η κίνηση δεν περιοριζόταν μέσα στα μαγαζιά, αλλά και στους δρόμους. Αψηφώντας το κρύο, οι φανατικοί του «αθλήματος» προτιμούσαν τους συνεχείς περιπάτους για να απολαμβάνουν το τσιγάρο τους! Εγώ από την πλευρά μου απολάμβανα την επιστροφή στο σπίτι με την τοποθέτηση των ρούχων στην ντουλάπα και όχι στον κάδο των αχρήστων! Με μονο το άρωμά μου πάνω τους!

Την περασμένη εβδομάδα λοιπόν με αφορμή τη λήξη της σύμβασής μου και κάνοντας το καθιερωμένο αποχαιρετιστήριο πάρτυ, συνειδητοποίησα τα παρακάτω. Στο συγκεκριμένο μαγαζί είχα να πάω περίπου ένα χρόνο (από τον περσινό χειμώνα) και όταν πρωτομπήκα νόμισα ότι έχει γίνει ανακαίνιση-προφανώς γιατι όλες τις προηγούμενες φορές το έβλεπα πέντε τόνους πιο θολό από τον καπνό! Και επίσης συμμαζεύοντας το φόρεμά μου θυμήθηκα ότι μπορώ να το τοποθετήσω στην ντουλάπα! Ακούγεται χαζό, αλλά από την άλλη με ρωτάει κανείς εμένα εάν θέλω να πλένω τα ρούχα μου κάθε μέρα;; (λίγο βρωμερό ακούστηκε αυτό!)

fatal-lung-cancerυ.γ. 1. Σε μία κρίσιμη ηλικία της ζωής μου (υπολογίζω γύρω στα 5-10 ετών) κάποιες μέρες που δεν είχα σχολείο συνόδευα τη θεία μου στη δουλειά της στο φαρμακείο. Εκεί συναντούσα μία παρόμοια αφίσα που υπενθύμιζε στους καπνιστές το αποτέλεσμα της λατρείας τους. Έχοντας και τους δύο γονείς μου με το τσιγάρο στο στόμα σχεδόν όλη τη μέρα (ο father ευτυχώς τον τελευταίο χρόνο το έχει εγκαταλείψει-κάλλιο αργά παρά ποτέ!) κάθε φορά που παρατηρούσα το συγκεκριμένο πόστερ με έπιανε ένα παράπονο. Ένιωθα ότι οι δικοί μου φεύγουν. Και κάθε φορά όταν γυρνούσα στο σπίτι έκρυβα τα πακέτα τους. Δε θα ξεχάσω μία φορά που με ξύπνησαν (ΝΑΙ!) για να με ρωτήσουν αν τα έκρυψα πουθενά! Ε και τους είπα ότι είναι κάτω από το νεροχύτη της κουζίνας! Ουσιαστικά αποτέλεσμα μηδέν, απλώς εξέφραζα τη γνώμη μου με το δικό μου τρόπο!

dog_smokingυ.γ. 2. Δε θα επιτρέψω στον Καίσαρα τις κακές παρέες. Αν και η δεσποινίδα στη φωτογραφία είναι αρκετά τσαχπίνα και θα του ταίριαζε μία του είδους της τώρα που το σκέφτομαι… 🙂

 

4 Responses to “No Smoking Please!”

  1. Kakia Ps Says:

    Μικρή μου βρωμιάρα, μ’αυτό σου το post θυμήθηκα την ιστορία μιας φίλης, η οποία όταν ήταν μικρή (περίπου 6 χρονών) μάλωνε συνέχεια τον μπαμπά της που κάπνιζε. Ώσπου μια μέρα άρπαξε ένα τσιγάρο και το άναψε εκείνη! Φαντάσου ένα κουτσούβελο με τσιγάρο στο στόμα για εκδίκηση! Viva la revolution! 😛

    • serenitsa Says:

      Αυτό σίγουρα δεν το δοκίμασα! Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι είχα την εντύπωση ότι και μόνο που θα ακουμπούσε στα χείλη μου ένα αναμμένο τσιγάρο, θα άρχιζα να βήχω. Το ότι έπρεπε να ρουφήξω για να βήξω το κατάλαβα χρόνια αργότερα! :p

  2. alex Says:

    Lol νόμιζα ότι καπνίζεις!

  3. bill Says:

    Μικρη μου βρωμιαρα μαυτο σου το post θυμηθηκα το psoloκρυο που αρπαξα μπες-βγες στο μαγαζι…Δεν μπορω να πω , το παρτακι πετυχημενο.
    Α κ κοψε τις ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ τυπου: «επιβαλλεται η παρουσια σου» , «ανακαινιση» , «καδος αχρήστων»
    Μαρη κακια να σε πω….. η φιλη σου ,το κουτσουβελακι ρε, βαζω στοιχημα οτι καπνιζει….


Σχολιάστε

