thoughts

not so far

Μα πού πήγαν όλα; 01/06/2010

Filed under: RaNdOm,trips — serenitsa @ 8:17 μμ
Tags: , ,

Världskulturmuseet Göteborg

Είναι εκείνη η στιγμή που έχεις μείνει ζωντανός μετά από ένα αεροπορικό ταξίδι (μία μικρή φοβία την έχω!) και κατεβαίνεις χαρούμενος από το αεροπλάνο. Θα μου πεις όταν επιστρέφεις στην καθημερινότητα δεν είσαι και τόσο χαρούμενος, αλλά σκέψου ότι πάτησες γη βρε αδερφέ. Δεν το συζητάω βέβαια για την περίπτωση που η απόδρασή σου έχει μόλις ξεκινήσει!

Κατευθύνεσαι προς την παραλαβή των αποσκευών σκεπτόμενος ποια ήταν η καταλληλότερη στιγμή να δώσεις τις βαλίτσες σου για να τις πάρεις πρώτος. Τις δίνεις από τους πρώτους, μπαίνουν στο αυτοκινητάκι για το αεροπλάνο πρώτες, βγαίνουν τελευταίες και επομένως βρίσκονται πάνω πάνω και είναι οι πρώτες που θα μπουν πάλι στο αυτοκινητάκι, προς το αεροδρόμιο αυτή τη φορά, με αποτέλεσμα να βγουν τελευταίες στον κυλιόμενο ιμάντα.. Άρα θα έπρεπε να περιμένεις να παραδώσεις τις βαλίτσες σου στο τέλος για να επιτύχεις το αντίθετο! Ταυτόχρονα έχεις αποτυπώσει φάτσες από την πτήση σου για να έχεις μία επαφή με τις αποσκευές που έρχονται και φεύγουν. Ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι οι γνωστές φάτσες τελείωσαν και η βαλίτσα σου δεν εμφανίστηκε.

Το 2009 ήταν για μένα η «ψάχνω τη βαλίτσα μου» χρονιά. Πρώτο ταξίδι Βέλγιο-Ιταλία (για τους πιο περίεργους, ο συνδυασμός οφείλεται στα φθηνά εισητήρια από Βρυξέλλες για οπουδήποτε!). Σκοπός ταξιδιού φυσικά η αναψυχή, γνωριμία με πολιτισμικά και πολιτιστικά δρώμενα του εξωτερικού και συνάντηση με τον αδερφό στα ξένα! Απαραίτητος εξοπλισμός: Φαγητό! Μπόλικο για να ταϊσουμε το νηστικό συγγενή! So… 2009→2+9=11, 8 ημέρες ταξιδιού, 8 η ώρα η αναχώρηση, και σειρά 8 η θέση.. Όλα μαζί: 11888. Τυχαίο;.. Δε νομίζω… Το περίεργο θα ήταν να εμφανιστούν οι βαλίτσες.. «Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι δε γνωρίζουμε πού ταξιδεύουν οι βαλίτσες σας».. Η σωστή απάντηση είναι «Μα πεινάμε, οι πίτες είναι όλες μέσα..»..

Ακολουθεί η γνωστή διαδικασία (ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!).. Σου δείχνουν ένα χαρτί με διάφορες βαλίτσες κ επιλέγεις ποιος τύπος είναι της δικιάς σου βαλίτσας! Λες και το χρώμα της, αφήνεις στοιχεία επικοινωνίας και κάνεις το σταυρό σου. Α! Και ξέρεις ότι σίγουρα δεν έχεις ούτε οδοντόβουρτσα να πλύνεις τα δοντάκια σου, ούτε τίποτα άλλο που θα σε κάνει να νιώσεις για λίγο άνθρωπος μετά το ταξίδι. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι σου έχουν δώσει ένα χρονικό περιθώριο παραλαβής. Γιατί αν σου πουν ότι δε θα τη λάβεις ποτέ, καλό θα είναι να φροντίσεις να προμηθευτείς τα απαραίτητα (βλ. πίτες). Για να μην τα πολυλογώ τα παραλάβαμε 24 ώρες σχεδόν αργότερα.. με τσαλαπατημένες τις πίτες..

Δεύτερο αεροπορικό ταξίδι για το 2009. Προορισμός Κως. Καλοκαίρι. Ζέστη! Επανάληψη πρώτης παραγράφου και μετά.. τηλέφωνο στη μαμά.

«Μαμά, δεν ήρθε η βαλίτσα μου» (λες και μπορούσε να κάνει κάτι η μαμά-ώρες ώρες νομίζουμε ότι οι γονείς είναι σούπερ ήρωες)

«Το ξέρω ότι δεν ήρθε» (βρε λες να είναι όντως;)

«?!?!?!?!?!?!»

«Με πήραν τηλέφωνο και με τρόμαξαν.. -έχετε μια κόρη που ταξίδευε σήμερα με αεροπλάνο; (ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ).., – ΝΑΙ…, -Βρήκαμε τη βαλίτσα της (την ίδια δεν έχουμε βρει ακόμη όμως!).. Για πού ταξιδεύει;, -Για Κω, -Ευχαριστούμε»

Εγώ υπέθεσα ότι μετά από αυτό θα έπρεπε να μπει η βαλίτσα στην επόμενη πτήση και να έρθει.. Όμως όχιι… Έπρεπε να κάνω κανονικά την απαραίτητη διαδικασία (αυτήν που ξέρουν όλοι!) και επειδή είναι και λίγο ανοργάνωτοι, να παραλάβω τη βαλίτσα μου την επόμενη μέρα… Το καλοκαίρι είναι πολύ πιο δύσκολο να επιβιώσεις χωρίς βαλίτσα. Για αυτό και αγόρασα μια μπλουζίτσα για να ξεκολλήσουν τα ρούχα λίγο από πάνω μου, την οποία μπλούζα φόρεσα προχθές και θυμήθηκα το ταξίδι μου…

Επίσης αφορμή για το βαλιτσοπόστ στάθηκε και ο ερχομός της Π. από Ολλανδία με μία ξεχασμένη-χαμένη βαλίτσα στην Πράγα που περιείχε και πολύτιμα δωράκια σταλμένα από τον αδερφό..! Α! Και να μην ξεχάσω να πω ότι πήγα και Αθήνα το 2009 και παρέλαβα τη βαλίτσα μου ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ! 2/3!

Για αυτό εγώ.. στο φετινό καλοκαιρινό μου ταξίδι θα ακολουθήσω τον τροχό της τύχης του ταξιδιού που γύρισα με όλη μου τη δύναμη!

 

5 Responses to “Μα πού πήγαν όλα;”

  1. Dorothy Says:

    Η αλήθεια είναι ότι δε μου έχει τύχει μέχρι τώρα να «χάσουν» τη βαλίτσα μου.
    Προσφάτως όμως ταξίδευα με το μικρότερο αεροπλανάκι του κόσμου, στο οποίο κάπως χώρεσε μια ολόκληρη ομάδα μπάσκετ και στην άφιξη μας ενημέρωσαν ότι το 70% των βαλιτσών δεν ήρθε γιατί βγήκε το σκάφος υπέρβαρο! Duh..
    Η διαδικασία είναι ίδια με αυτήν που περιέγραψες όμως. Το ίδιο και η αγανάκτηση :]

  2. γιαννης Says:

    χαχα! θα μπορουσε να ειναι σεναριο κωμωδιας, με το απαραιτητο βεβαια διαφημιστικο μηνυμα(11888)

  3. kaede Says:

    Μου χει τύχει και μένα να χαθεί βαλίτσα, και μάλιστα δε την είχα βάλει ούτε πρώτη ούτε τελευταία, παρ’όλα αυτά ήταν η μοναδική που έμεινε να μας κουνάει το μαντίλι καταμεσής του αεροδρομίου. Ήμουν και μικρούλα τότε, 5ήμερη πηγαίναμε, οπότε φαντάσου πανικός (μέχρι και τα λεφτά μου είχα μέσα, το ζώον!) και οδυρμός (δεν είναι και λίγο πράγμα οι υπόλοιπες συμμαθήτριες σου να μπανιαρίζονται και να καλλωπίζονται για την βραδινή έξοδο και συ να είσαι ξαπλωμένη με κάτι μούτρα ναααα).. Σε ταξίδι εξωτερικού δε την έχω χάσει ποτέ, δεν ταξίδεψα και ποτέ μου με alitalia βέβαια (που έχει τη φήμη της βασίλισσας σε αυτόν τον τομέα), οπότε περιμένω.. πού θα μου πάει!

    • serenitsa Says:

      Για στατιστικούς λόγους να αναφέρω ότι όντως στο πρώτο μου ταξίδι ήμουν με Alitalia, αλλά στο δεύτερο ταξίδευα με Aegean! Αξίζει επίσης να πω ότι πάντα έπαιρνα το μέρος της ιταλικής εταιρείας, γιατί ενώ είχα ταξιδέψει πολλές φορές, δε μου είχε τύχει να χάσω βαλίτσα.. Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά!!


Σχολιάστε

