thoughts

not so far

245 GB less…. 17/09/2010

Filed under: RaNdOm — deda13 @ 3:00 μμ
Tags: ,

Από τη μια πλευρά σκέφτομαι να μη γράψω τίποτα για το χτεσινό συμβάν. Να το αφήσω να περάσει χωρίς να υπάρχει γραπτή μαρτυρία για αυτή μου τη  γκαντεμιά/ανευθυνότητα/κακιά στιγμή, ο καθένας ας διαλέξει. Νομίζω όμως πως θα είναι μια μικρή λύτρωση να τα βάλω σε μια σειρά και να τα μοιραστώ. Και όχι γιατί είμαι σίγουρη πως δεν είμαι η πρώτη ή η μόνη που παθαίνει κάτι παρόμοιο, όσο γιατί αν συνεχίσω τις συνήθειές μου, σημαίνει ότι δεν έχει τόσο ολοκληρωτικά καταστροφικές συνέπειες.

Έχασα τον εξωτερικό σκληρό μου δίσκο λοιπόν, αυτόν που έκρυβα επιμελώς κάτω από το στρώμα όταν έφευγα από το σπίτι αφήνοντας εκτεθειμένο το laptop μου για δόλωμα, αυτόν που είχα μέσα τα πάντα από διπλωματική, φωτογραφίες, εργασίες, μουσική….Όλα τακτοποιημένα, αριθμημένα…Και αυτόν που τόσο ανεύθυνα κουβαλούσα μαζί μου λες και ήταν κουτάκι με καραμέλες και τον χρησιμοποιούσα σαν στικάκι usb! Κάθε φορά μάλιστα που ερχόταν η κουβέντα σε απώλειες εργασιών, κλοπές υπολογιστών κλπ, έλεγα σκεπτική πως εγώ αν χάσω το σκληρό μου θα ναι σαν να μην υπάρχω. Η τελευταία παρόμοια συζήτηση ήταν μόλις 2 βράδια πριν. Όχι, δεν έκανα back up με το που γύρισα  σπίτι.

Σαν μικρό παιδί, πηγαίνοντας στον τόπο του εγκλήματος χτες το πρωί και βλέποντας  πως δεν ήταν εκεί που τον άφησα, έκανα κύκλους γύρω από τον εαυτό μου και δεν ήξερα τι να κάνω, τι να φωνάξω, ποιον να πω και τι. Η ηλιθιότητα δεν έχει όρια τελικά. Και αυτό αφορά και μένα που τον άφησα, και το βλάκα που τον έκλεψε. Δε μπορώ να πιστέψω πως ο τύπος έκλεψε έναν της πλάκας σκληρό και θα επιλέξει ανοίγοντας τον:  12 φακέλους με 245 GB πληροφορίες, δουλειά, σχέδια, στιγμές αλλουνού και θα τις σβήσει. Αυτή την εικόνα της επιφάνειας εργασίας μου στην οθόνη του υπολογιστή, με τους φακέλους του σκληρού μου, την έχω στο μυαλό μου καρφωμένη. Καθώς και το τι ακριβώς βγαίνει όταν κάνω νοητά κλικ σε κάθε φάκελο…Κόλλημα.

Edvard Munch's "The Scream"...Guest star : Homer Simpson

Δε με βοηθάει πολύ να σκέφτομαι πως ok:  Άλλοι χάνουν πολύ σημαντικότερα πράγματα, θα μπορούσε να συμβεί κάτι πολύ χειρότερο, ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό, κάθε εμπόδιο σε καλό και άλλα τέτοια. Όχι, κάθε εμπόδιο δεν είναι απαραίτητα σε καλό. Αλλιώς ο κόσμος θα γινόταν συνέχεια καλύτερος, εμείς το ίδιο κλπ κλπ… Ούτε και μάθημα δεν ξέρω αν μου γίνει , αν μάθω δηλαδή την έννοια του BACK UP! Αυτό που μπορώ μόνο να πω είναι πως νιώθω (εκτός από προβληματική και ηλίθια) πως και αυτό θα περάσει, θα το ξεχάσω κάπως, δε θα νιώθω τόσο λειψή, θα χω να λέω για την παροιμιώδη βλακεία μου και να χαζεύω στο laptop μου τα ολοκαίνουρια GB μου! Άλλωστε όπως μου πε και ένας φίλος, όλα στο μυαλό μου είναι, κυριολεκτικά. Είχα back up τελικά…

 

5 Responses to “245 GB less….”

  1. Buzzinga Says:

    Για κάποιο λόγο δεν μπορώ να ποστάρω comment…

  2. !Buzzinga Says:

    Πρώτα απ’όλα θα φτιάξεις ένα partition στον σκληρό του υπολογιστή σου και το οποίο θα ονομάσεις STORAGE ή BACKUP. Εκεί θα τα σώνεις όλα. Δεύτερον, θα πάρεις έναν εξωτερικό στον οποίο θα κάνεις Backup το προαναφερθέν partition. Τρίτον, θα αγοράσεις ακόμα έναν εξωτερικό στον οποίο θα κάνεις ασφαλές αντίγραφο του εξωτερικού (Backup) σκληρού.
    Υπάρχει και η λύση του Dropbox (υπάρχουν κι άλλες και επί πληρωμή). Είναι ιδιαίτερα δημοφιλής υπηρεσία cloud storage στην κοινότητα των geeks. Την έχουν αναπτύξει κάτι απόφοιτοι του MIT. Ξεκινάς με 2GB (δωρεάν) αποθηκευτικό χώρο και μπορείς να τα φτάσεις μέχρι τα 10GB με την βοήθεια των referrals. Δες το βιντεάκι για να σε πείσει.
    http://www.dropbox.com/referrals/NTM2NTU5NDA5
    Ελπίζω να φάνηκα χρήσιμος και πάνω απ’ όλα να μην απογοητεύεσαι!

    • deda13 Says:

      Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές…θα τις ακολουθήσω γιατί δε με παίρνει να το ξαναπάθω αυτό…:-)

  3. Στο τεχνικό κόμμάτι δε μπορώ να σε βοηθήσω,γιατί δεν είμαι και Αϊνστάιν του υπολογιστή αλλά νομίζω βοήθησε το παραπάνω σχόλιο!όμως στο συναισθηματικό κομμάτι ,στο ορκίζομαι σε καταλαβαίνω…καθώς έχω την αίσθηση πως ο υπολογιστής, επειδή πια είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας και του εαυτού μας,ε ναι είναι σαν να μας κλέβουν ένα κομμάτι από εμάς!:(


Σχολιάστε

