thoughts

not so far

Ο Prandelli ερωτευμένος; 17/09/2010

Χμμμ.. Ποιος είναι ο Prandelli;

Βρίσκομαι στο αεροδρόμιο της Ρώμης για τις ανάγκες ενός επαγγελματικού ταξιδιού (πλάκα κάνω, αλλά τώρα που πήρα και το πτυχίο ακούγεται πιο πιασάρικο!). Ούσα πολύ κουρασμένη μετά από 5 ώρες καθυστέρηση στη Θεσσαλονίκη (βλ. Alitalia-θα ακολουθήσει σχετικό ποστ) έχω αφεθεί πλήρως στις καρέκλες της αίθουσας αναμονής. Κάποια στιγμή ένα ζευγάρι πλησιάζει προς το μέρος μου.

Αυτός καστανός γύρω στα 55, με ιταλική φινέτσα και περπάτημα και από ένα σακ βουαγιάζ σε κάθε χέρι, επώνυμης εταιρείας (αυτής με τα LV-ξέρω ότι λέγεται Louis Vuitton, αλλά δεν ήθελα να τη διαφημίσω). Αυτή ξανθιά γύρω στα 25 με καθόλου ιταλική φινέτσα, αλλά με ένα είδος σουηδικής ομορφιάς, με μία ελαφριά τσαντούλα* και μία εσάρπα να σκεπάζει τους ώμους της και με περπάτημα «είμαι άνετη». Και οι δύο φορούσαν τα ίδια Νike παπούτσια. Αυτή αυτά της φωτογραφίας αν δε με απατά η μνήμη μου και αυτός με αντικατάσταση του κίτρινου με πράσινο! Επιλέγουν να καθίσουν δίπλα μου. Κι εγώ πλέον σταματώ να τους δίνω σημασία.

Έρχεται εκείνη τη στιγμή ένας τύπος που βάζει την κοπέλα του να τον φωτογραφίσει μαζί με τον 55άρη κουβαλητή βαλιτσών. Του λέει ευχαριστώ και φεύγει. Φεύγει και ο 55άρης με την 25άρα του. Κορυφαία στιγμή όταν ο νεαρός θαυμαστής συνειδητοποιεί ότι η κοπέλα του δεν το κατείχε το άθλημα και δεν είχε βγάλει φωτογραφία τελικά! Για καλή τους τύχη, το ζευγάρι επιστρέφει, καταφέρνει να βγει μία φωτό και ακολουθούν και άλλοι περαστικοί που του ζητούν να φωτογραφηθούν.

Προφανώς και έχω καταλάβει ότι πρόκειται για διάσημο. Και μάλιστα αμέσως φαντάστηκα προπονητή ποδοσφαίρου. Και έλυσα την απορία μου ρωτώντας μία παρέα παιδιών. Ο κύριος ήταν ο προπονητής της Εθνικής Ιταλίας. Και καθόταν δίπλα μου-ουάου!

Ακόμη πιο κορυφαία στιγμή: Αυτή – Mi ami? Mi ami? ,   Αυτός – Ti amo!  ,  Εγώ – !!!!!!!!!!!!!!!!!! Έλεος;! Ακόμη και αν υπέθεσαν ότι εγώ δεν ξέρω ιταλικά επειδή μιλούσα στο τηλέφωνο ελληνικά, τις συγκεκριμένες προτάσεις θα τις καταλάβαινε και η γιαγιά μου! Που δεν υποτιμώ καθόλου την κλίση της στις ξένες γλώσσες..

Άντε να τον δούμε τι θα κάνει με την ομάδα, γιατί την κοπελίτσα ξέρει να την έχει στα ώπα ώπα! Και ταξιδάκι Ίμπιζα ο κύριος αν κατάλαβα καλά! Δεύτερη εφηβεία περνάει!

*Η δεσποινίς ήταν Ιταλίδα παρόλη τη σουηδική ομορφιά της και η τσάντα της περιείχε μόνο περιοδικά μόδας!
 

4 Responses to “Ο Prandelli ερωτευμένος;”

  1. Buzzinga Says:

    …και δεν τον χάλασε καθόλου!
    Δεν χορταίνω να σε διαβάζω! Είσαι απολαυστικότατη!

  2. Kakia Ps Says:

    Να σε πληροφορήσω ότι λίγα χρόνια πριν που ήταν προπονητής στη Φιορεντίνα, πενθούσε μαζί του όλη η Ιταλία γιατί είχε χάσει τη γυναίκα του από καρκίνο. Ήταν τέτοια η απώλεια που οι φίλαθλοι ανέρτησαν πανό και τον παρότρυναν να μην τα παρατήσει!
    Αγαπάει με πάθος ο γλυκούλης, γι’αυτό συγχώρεσέ του τα ξενέρωτα «mi ami-ti amo»!!! 🙂

    • serenitsa Says:

      Τη λεπτομέρεια αυτή την έμαθα όταν έψαχνα να βρω λεπτομέρειες για την ξανθιά συνοδό! Δε βρήκα όμως.. Απλώς είπα να μην αναφέρω για τη γυναίκα του. Εξάλλου δε θεώρησα ότι τον προσέβαλλα.. Ελπίζω και αυτός όταν διαβάσει το μπλογκ μας να μη θεωρήσει κάτι τέτοιο! 😛


Σχολιάστε

