thoughts

not so far

Γέρε χρόνε φύγε τώρα..; 31/12/2010

Filed under: RaNdOm — serenitsa @ 4:31 μμ
Tags:

Λίγες ώρες πριν αποχαιρετήσω το 2010 αναρωτιέμαι τι έγινε τη χρονιά που πέρασε.. Και διαπιστώνω ότι σε γενικές γραμμές αυτή η χρονιά σήμαινε πολλά για μένα, σε προσωπικό επίπεδο. Κάνοντας μια μικρή αναδρομή θα σταθώ σε ορισμένες «σημαντικές» στιγμές του περασμένου χρόνου. Η αρχή έγινε με το φλουρί, που μετά από χρόνια, επέστρεψε σε μένα..

Οι πρώτοι μήνες του 2010 ήταν κουραστικοί για μένα, καθώς ζοριζόμουν να τελειώσω τη διπλωματική μου. Έκανα όμως και ένα ευχάριστο διάλειμμα κάπου στα τέλη Απριλίου με μία εκδρομούλα στη Σουηδία, στη φίλη Β. που γλεντούσε το εράσμους της εκεί! Στις αρχές Ιουλίου έγινε το θαύμα και παρέδωσα τη διπλωματική μου. Συνέπεια να πάρω και το πτυχίο μου στις 16 του ίδιου μήνα.

Ένα ελεύθερο και μεγάλο καλοκαίρι ήταν μπροστά μου.. 7 ημέρες στις Σποράδες, μια ιστιοπλοϊκή εβδομάδα με πολύ γέλιο και ξεκούραση – εξαίρεση το ταξίδι της επιστροφής που έφαγα τόσο κύμα, κούνημα και νερό, όσο δεν έχω φάει σε όλη μου τη ζωή. Παρόλα αυτά είχε και αυτό την πλάκα του. Αξέχαστο, όσο και τα δελφίνια που μας ακολουθούσαν σε τμήμα της διαδρομής. Δεύτερο ταξίδι του καλοκαιριού Κωνσταντινούπολη-Προύσα-Σμύρνη-Αϊβαλί-Έφεσσος-Τροία. Πρώτη μου φορά στη γειτονική χώρα, γρήγορες εικόνες με τόσα μέρη σε λίγο διάστημα, αλλά έμεινα μαγεμένη. Με έναν πολιτισμό πολύ κοντά στο δικό μας,  με απίθανα γιαούρτια και κεμπάπ. Respect! Και φυσικά δεν έλειπε η συγκίνηση.

Φυσικά, όπως κάθε χρόνο, δώσαμε το παρόν το τελευταίο σαββατοκύριακο του καλοκαιριού στον μαγευτικό Μαγιόρκαμπο (βλ. Αγιόκαμπος Λάρισας). Με μία απώλεια αυτή τη φορά (βλ. cheng-li). Λικνίσαμε τα κορμιά μας και αποχαιρετήσαμε τον ήλιο (τρομάρα μας!).

Οι διακοπές μου έδειχναν να τελειώνουν, αλλά τελικά ο αγαπημένος big brother επιθυμούσε να του στείλουμε κάποια πράγματα στας Βρυξέλλας που διαμένει. Κι επειδή ήταν κρίμα να πάνε τόσα ρούχα μόνα τους, αποφάσισα να τα συνοδεύσω. Βροχερές οι Βρυξέλλες, αλλά δε με πτόησε. Τις γύρισα όσο μπορούσα, καθώς είχα αρκετό χρόνο μόνη μου (ο bro δουλεύει ολημερίς κι οληνυκτίς, που λέει ο λόγος!). Δεν παρέλειψα βεβαίως βεβαίως να επισκεφτώ και την deda στο αγαπημένο Rotterdam με το Witte de With, σχετικές λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ. Πέρασα 2 ημέρες επίσης αξέχαστες και ευχαριστώ πολύ την deda γι’αυτό, η οποία βέβαια θα αλλάξει χρόνο στην άλλη άκρη της γης-ποιος στη χάρη της!

Επέστρεψα γεμάτη δύναμη για δουλειά, η οποία όμως τελικά εξελίχθηκε διαφορετικά από ό, τι περίμενα. Εγώ προετοιμαζόμουν για σχέδια και προέκυψαν οι εκλογές. Με συγγενικό πρόσωπο σε ενεργή δράση, πέρασα σχεδόν 2 μήνες προγραμματίζοντας τα πάντα και συνειδητοποιώντας πως ένας προεκλογικός αγώνας απαιτεί εκτός από αυτά που φαίνονται και πολλά άλλα που δεν αφήνουν ούτε δευτερόλεπτο ελεύθερου χρόνου. Πολλή πίεση και στο τέλος κάποια απογοήτευση, αλλά στο τέλος ξέρεις ότι πάλεψες και ότι νιώθεις περήφανη για αυτούς που έχεις δίπλα σου. Σ’ ευχαριστώ που με έμαθες να αγωνίζομαι δίκαια και να έχω το κεφάλι μου ψηλά.

Και φεύγοντας και από αυτό το κεφάλαιο… επέστρεψα στη δουλειά μου… ήρεμη. Έδωσα τις απαραίτητες εξετάσεις των αγγλικών μου για την αντίστοιχη προετοιμασία των αιτήσεων του μεταπτυχιακού μου και πέτυχα. Ήταν το διάβασμα που έριχνα προεκλογικά το βράδυ πριν κοιμηθώ-γιατί μόνο τότε υπήρχε χρόνος! Αλλά τουλάχιστον τα κατάφερα! 🙂

Αρχισα δειλά δειλά να ράβω. Έφτιαξα τις δύο πρώτες μου καρφίτσες, φωτογραφία δεν έχω σήμερα, αλλά θα ανεβάσω τις επόμενες μέρες σίγουρα!! Ξεκίνησα και πάλι χορό επιτέλους και όλα δείχνουν να μπαίνουν σε μία σειρά.

Και ξεκίνησα και μαθήματα τούρκικων. Ακόμη προσπαθώ να κάνω μια πρόταση… Δε θα έλεγα ότι είναι και η ευκολότερη γλώσσα, αλλά θα το παλέψω!

Το 2010 εκτός από χαρές μας έφερε και λύπες.. πράγμα το οποίο πάντα συμβαίνει όταν φεύγουν άτομα που έχουμε και νιώθουμε κοντά μας. Ας είναι καλά όπου κι αν βρίσκονται.

Αποχαιρετώ το 2010 με ελπίδα για 2011. Με υγεία, ευτυχία και δημιουργία. Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους! Κι ελπίζω να δούμε μια άσπρη μέρα στις δύσκολες μέρες που φαίνεται να έρχονται στο μέλλον…

"διπλωματικές" στιγμές..

Göteborg & Malmö - Sweden

Serenitsa - Η μεγάλη έξοδος

Sporades Sailing Team - "ΩΚΕΑΝΙΔΕΣ"

Γεύση από Τουρκία

Ανάμειξη ελληνικού στοιχείου με βέλγικο πολιτισμό (;)

Dutch Moments

δημιουργικές προεκλογικές στιγμές

Σε αναμονή για τις 2011 στιγμές…

Καλή χρονιά!

 

7 Responses to “Γέρε χρόνε φύγε τώρα..;”

  1. kaede Says:

    Ωραίος ο απολογισμός! Σκέφτομαι να κάνω και γω κάτι αντίστοιχο. Άντε, μακάρι το 2011 να σου πάει ακόμη καλύτερα!!

  2. kakia ps Says:

    Αποσιωπησες κτ απο τις καλοκαιρινες διακοπες σου κ θιχτηκα…:P Εκτος κ αν δεν συμπεριελαβες τον μαγιορκαμπο γτ φετος δ βγαλαμε φωτογραφιες! Καλη χρονια να εχεις γλυκουλα μου!!!!

  3. s0phia Says:

    Καλη χρονιά μικρή!
    Θα είναι καλύτερη η φετινή γιατι δε θα έχει διπλωματικη!

    Παντως σε βλέπω πολυ ενθουσιασμένη και ορεξάτη και μαρέσει:)
    Πρεπει να κανω κι εγω καμια διακοπή μαζί σου παντως. Μόνο με τις διπλωματικές και τα προεκλογικά θα διασκεδάζουμε εμεις? Δεν ειναι δικαιο!

    • serenitsa Says:

      Σωστό κι αυτό!! Αλλά νομίζω χάσαμε και την προθεσμία για το διαγωνισμό; Μήπως κερδίζαμε κανένα ταξίδι τουλάχιστον βρε παιδάκι μου!

  4. […] το post της αγαπητής serenitsa(s), σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ιδέα να κάνω και γω έναν […]


Σχολιάστε

