thoughts

not so far

live dreaming 26/04/2011

Filed under: RaNdOm — serenitsa @ 10:40 πμ
Tags:

Τις τελευταίες μέρες, ίσως λόγω των συνεχών εναλλαγών σκηνικών (βλ. επισκέψεις στο σόι κτλ) συνηθίζω να βλέπω στον ύπνο μου τη συνέχεια από ένα γεγονός της πραγματικότητας. Τι θέλω να πω;

Ο αδερφός μου επέστρεψε στην πατρίδα για Πάσχα με τη Ryanair και ακούμπησε το ηλεκτρονικό του εισιτήριο στο τραπεζάκι του σαλονιού. Εγώ έχω ήδη κλείσει εισιτήριο για να τον επισκεφτώ μέσα στο Μάιο. Στο όνειρό μου με είδα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Ούτε μία ώρα πριν την αναχώρησή μου. Συνειδητοποιώ ότι δεν έχω εκτυπώσει το εισιτήριό μου και χωρίς αυτό δε φεύγω. Ρωτάω έναν υπεύθυνο στην αίθουσα των αναχωρήσεων και με ενημερώνει ότι υπάρχει εκτυπωτής στον κάτω όροφο, αλλά δεν παρέχεται υπηρεσία εκτύπωσης από το αεροδρόμιο. Είχα δέκα λεπτά για να πάω σπίτι μου να εκτυπώσω και να επιστρέψω. Εννοείται πως δεν προλάβαινα. Και εννοείται πως δεν είδα τη συνέχεια του ονείρου. Απλώς ένιωθα σίγουρη ότι το ταξίδι που περίμενα εδώ και καιρό, δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί.

Δεύτερη κατάσταση. Δύο μέρες πριν χάζευα σε μία ιστοσελίδα με vintage ρούχα στην Αγγλία. Κατέληξα στην υποκατηγορία των θέσεων εργασίας που προσφέρει. Ζητάνε ένα φωτογράφο, όχι απαραίτητα επαγγελματία, για τη φωτογράφιση των προϊόντων για το online shop τους. Συγκεκριμένα θέλουν 150 φωτογραφίες την ημέρα (19 ανά ώρα) και photoshopping  90 φωτογραφίες την ημέρα (11 ανά ώρα). Η περιγραφή ήταν ιδιαίτερα αγχωτική. Part-time job, με έδρα το Λονδίνο, καλή φάση είπα. Βλέπω, λοιπόν, στον ύπνο μου ότι στέλνω βιογραφικό (το οποίο δεν έχει και κάτι ιδιαίτερο στον τομέα της φωτογραφίας, πέρα από το ότι μου αρέσει!).. Και μάλιστα το στέλνω χωρίς καμία πρόθεση να πάω στην Αγγλία, γιατί το πρόγραμμα της ζωής μου έχει πάρει άλλη πορεία. Μου έρχεται η εξής καταπληκτική απάντηση (στον ύπνο μου πάντα!). Ότι αποφασίζουν να κάνουν φωτογράφιση στην Αθήνα και με θέλουν εκεί. Φανταστικό! Πηγαίνω, αλλά με ένα συνεχές άγχος ότι δε θα καταφέρω να βγάλω τον αριθμό των φωτογραφιών που ζητούνται. Και μάλιστα όταν περνάω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή, διαπιστώνω ότι οι περισσότερες είναι θολές! Catastrophe!

Βέβαια μετά από ένα τέτοιο όνειρο, είπα να δημοσιεύσω τη σελίδα της εργασίας, μήπως κι ενδιαφέρεται κάποιος άλλος Έλληνας να επιτύχει αυτό που εγώ δεν κατάφερα! Για όσους αναζητάτε εργασία λοιπόν, πιέστε εδώ! Update: Η συγκεκριμένη δουλειά δεν υπάρχει πια! Μπορείτε όμως να δείτε μήπως υπάρχει κάτι άλλο διαθέσιμο που να ταιριάζει στο cv σας!

Και το τελευταίο που είδα, χωρίς ιδιαίτερη (λέμε τώρα) σημασία είναι ότι με πήραν σε ένα μεταπτυχιακό που έχω κάνει αίτηση. Με πήρανε, λέει και πρέπει να απαντήσω μέχρι 6 Ιουνίου. Εγώ βέβαια, στην πραγματικότητα, έχω αποφασίσει πού θα πάω! Απλώς θέλω να εξακριβώσω, όταν με το καλό αυτή την εβδομάδα πιθανότατα έρθει το original, εάν ισχύουν οι πληροφορίες που μου έδωσε ο ύπνος μου!

 

2 Responses to “live dreaming”

  1. s0phia Says:

    πουλάκι μου τι αγχη ειναι αυτα???? Ηρεμησε! Γεμισε την μπανιέρα με ζεστο νεράκι και αφρο, παρε ενα κρασάκι (κοκκινο, να ταιριάζει το χρώμα) και πιες το εαν βραδυ. Μετα θα δεις πιο ωραία ονειρα! Αχου-το! 😄

  2. Βασιλική Says:

    Πραγματικά αγχώθηκα!!! Συμφωνώ με Σοφία!! Είναι από τα όνειρα που ξυπνάς και μετά τα 5 πρώτα δευτερόλεπτα που περνάνε (και συνειδητοποιείς ότι ήταν όνειρο) κάνεις ένα «Φφφφφιουυυυυυ»!


Σχολιάστε

