thoughts

not so far

Πότε καταλαβαίνεις ότι μεγάλωσες… 08/05/2011

Filed under: RaNdOm — serenitsa @ 11:36 μμ
Tags: ,

Σιγά σιγά ο χρόνος περνάει κι εμείς μεγαλώνουμε. Όλοι. Συγκεκριμένες καταστάσεις μας κάνουν να το συνειδητοποιούμε όλο και περισσότερο.

Άρχισε να μου κακοφαίνεται η κατάσταση όταν άρχισε ένα μεγάλο ποσοστό των «διασήμων» να είναι μικρότερό μου. Και τι θέλω να πω; Οι ποδοσφαιριστές, οι αθλητές γενικότερα, οι ηθοποιοί (όχι όλοι εννοείται, αλλά αρκετοί), οι τραγουδιστές.. Για τους χορευτές μη μιλήσω.. ούτε για τα μοντέλα, που σιγά σιγά θα τους περνάω και 10ετία.

Δεύτερο σοκ μετά το πανεπιστήμιο. Φοιτητικά εισιτήρια τέλος. Και όλες οι εκπτώσεις που συνόδευαν το πάσο μας. Ύστερα από λίγο πάνε και τα προγράμματα από τη «νέα γενιά» που απευθύνονται στους νέους (μέχρι 26 λέει, λες και μετά γεράσαμε..). Σε ελάχιστες περιπτώσεις βλέπω τους νέους να τους κατατάσσουν μέχρι τα 30. Ελπιδοφόρο! Δε συμβαίνει το ίδιο και στις δημοσκοπήσεις. Πάντα οι ηλικίες χωρίζονται 18-24 και 25-34 κοκ..

Οι φίλοι παντρεύονται και κάνουν παιδιά.

Ξεκινάμε να κάνουμε φορολογική δήλωση! (Α πα πα)

Οι αντοχές μας εγκαταλείπουν. Είμαι στο κρεβάτι με τη μέση μου. Δεν μπορώ να κουνηθώ. Με το ζόρι σηκώνομαι και περπατάω γύρω γύρω στο σπίτι. Ένα μπαστουνάκι θα με βοηθούσε είναι η αλήθεια, γιατί νιώθω ότι η μέση μου δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος μου (το οποίο παρεπιπτόντως, δεν είναι και τόσο μεγάλο).

Αγαπημένα πρόσωπα αρχίζουν και φεύγουν από τη ζωή.

υ.γ. Πολύ αισιόδοξο το μήνυμά μου, αλλά βαρέθηκα την ξάπλα. Έχω κλείσει εισιτήρια σε 5 μέρες… Το όνειρο που είχα γράψει νωρίτερα προμήνυε ότι δε θα πάω, επειδή δεν είχα εκτυπώσει τα εισιτήρια (το οποίο το έκανα αμέσως μετά το όνειρο!), αλλά αρχίζει και με φοβίζει η ιδέα ότι μπορεί να μην πάω, επειδή δε θα μπορώ να κουνήσω τα πόδια μου.. Καλύτερα να είχα ξεχάσει να εκτυπώσω… Τουλάχιστον με πήραν στο μεταπτυχιακό που περίμενα. Κακό κι αυτό κατά κάποιο τρόπο, γιατί δείχνει ότι τα όνειρά μου βγαίνουν… 😦

Υπομονή.. Θα περάσει…

 

5 Responses to “Πότε καταλαβαίνεις ότι μεγάλωσες…”

  1. s0phia Says:

    επίσης: 1. μικρα παιδακια σε λενε «κυρία» 2. φτανεις (και περνας) την ηλικία που ειχαν οι γονείς σου όταν σε κάνανε 3. οι ταινίες που είδες στο σινεμα και αλλάξαν τη ζωή σου ειναι ήδη περασμένης 10ετίας και τα εφε τους κακα, και τα θρι ντι τους χοντροκομμενα 4. 10 χρόνια ζείς μόνη (και τι καταφερες ???) 5. αποκτάς το δικό σου μπλακεντέκερ (όπως ειχα δει σε ενα υπεροχο ποστ πριν καιρο, αλλα άουτ οφ κόντεξ, δεν ξέρω αν βγάνει πολυ νοημα!)

    Περαστικα και καλο ταξίδι, μεγαλοκοπελα! 🙂

  2. Kakia Ps Says:

    Τη μέρα των γενεθλίων μου πήγα στο πανεπιστήμιο με γλυκά (μία ποιλικία από τον «Αγαπητό» ισάξια αυτών της ΟΤΕ εποχής! :D). Εκτός από τους συμφοιτητές μου όμως ήταν και κάτι προπτυχιακοί, οι οποίοι είχαν έρθει να ακούσουν τον καλεσμένο καθηγητή. Τους κέρασα βέβαια κι αυτούς. Εκεί που μοίραζα τα γλυκά, μου λέει μια μικρούλα «Και πόσο γίνεσαι;» «Κλέινω τα 26» της απαντώ με δήθεν περίλυπο ύφος. «Έλα βρε» μου λέει «μακάρι στα 26 μου να διατηρούμαι κι εγώ καλά σαν εσένα!»…Να κλάψω ή να γελάσω……;!
    True story (που λένε και κάτι γνωστοί μας)

    • serenitsa Says:

      «να διατηρείται σαν κι εσένα..» ? ? Μου θυμίζει όταν βλέπω καμιά ηλικιωμένη στην τηλεόραση και λέω μακάρι κ εγώ στην ηλικία της έτσι να είμαι…:/

      • Kakia Ps Says:

        Άσε και το άλλο…χτες πήγα για μάθημα σε ένα κορίτσι β’ λυκείου κι όταν τελειώσαμε μου λέει «πάμε μέσα στην αδερφή μου να σου δείξουμε διάσημες με κυτταρίτιδα!» (σ.σ. η μικρή έχει κόλλημα με κάτι τέτοια!) Μου βάζουν τη rihanna, την jlo, τη gigele και φτάνουν και σε κάποια που δεν αναγνώριζα. Λέει τότε η μία «Ε μπορεί αυτή να μην την ξέρει ούτως ή άλλως» (γιατί όπως καταλαβαίνεις τρόμαζες να τις γνωρίσεις χωρίς photoshop) κι απαντά η άλλη » Έλα ρε που δεν ξέρει την Ke$ha! Δεν είναι και τόοοοσο γριά!» (Εγώ!!! Όχι η Ke$ha! Αυτή είναι 22…) 😀
        Περιττό να πω ότι την Ke$ha όντως δεν την ήξερα και μετά googlara για να μάθω το spelling! Άκουσα κι ένα τραγούδι της, το tic toc, σπαστικότατο, αλλά τουλάχιστον τελικά το ήξερα! Ε δεν είμαι και τόσο γριά! 😛

  3. serenitsa Says:

    Α καλά.. εσύ είσαι πραγματικά μεγάλη!! Εγώ τουλάχιστον την ήξερα την Kesha! :pP Δεν το περίμενα από σένα, με απογοήτευσες..! χαχαχαχα!


Σχολιάστε

