thoughts

not so far

Scotch 08/06/2011

Filed under: trips — serenitsa @ 8:49 μμ
Tags: , , ,

Και να’μαι…!! Πέρασε σχεδόν ένας μήνας από τότε που επέστρεψα από το ταξίδι μου, αλλά ένα αφιέρωμα στο Εδιμβούργο, δε γινόταν να μη γίνει! Για όσους δε θυμούνται ή δεν ξέρουν, στο Εδιμβούργο πήγα μισή (βλ. πρόβλημα μέσης κτλ). Το σημαντικότερο είναι ότι επέστρεψα ολόκληρη.

Το καλό ήταν ότι παρόλες τις φήμες, ο καιρός τις 4 ημέρες που ήμουν εκεί ήταν άψογος. Και κυρίως αναφέρομαι στη βροχή. Κυρία η βροχή, εξαφανισμένη!  Ψάχνω τρόπο να περιγράψω την πρωτεύουσα της Σκωτίας, κατάλληλες λέξεις, και ανατρέχω στις φωτογραφίες μου. Θα ξεκινήσω, σκέφτομαι, με την πρώτη φωτογραφία στο Εδιμβούργο. Και βλέπω…

Αυτή είναι η κουζίνα των κοριτσιών. Φωτογραφία όχι αντιπροσωπευτική του Εδιμβούργου, αλλά αντιπροσωπευτική της τάξης του σπιτιού! ΕεΕεΕε; Οπότε αφού έχει αποτύχει η πρώτη μου προσπάθεια για μία δημιουργική περιγραφή του τοπίου, θα ξαναπροσπαθήσω.

Γράφω λοιπόν τα τρία πρώτα πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό. 1. πράσινο, 2. κιλτ, 3. ανάποδη οδήγηση. Και σίγουρα λέγοντας πράσινο δεν αναφέρομαι σε κάποια παραταξιακή προτίμηση, αλλά στα άφθονα πάρκα και δέντρα που συναντά κανείς ακόμη και δίπλα στους πιο κεντρικούς δρόμους της πόλης. Η αρχιτεκτονική σε μαγεύει. Ή καλύτερα σε ταξιδεύει. Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε το κάστρο (14 λίρες αν θυμάμαι καλά). Το μοναδικό ίσως μνημείο που πληρώνεις για να μπεις. Τσουχτερό, αλλά απολαμβάνεις τη θέα από ψηλά και κρύβει μία μικρή πόλη μέσα στα τείχη του. Ιδιαίτερα creepy οι φυλακές στο υπόγειο. Όταν έμπαινα ήμουν μόνη μου, φώτα δεν υπήρχαν κ είχε αισθητήρα που με το που περνούσα από μπροστά ξεκινούσε την ξενάγηση. Τρομακτικό.

Επαναλαμβάνω: Βρίσκομαι στο κέντρο!

Οι φυλακές στο κάστρο

Το κάστρο

Οι γκάιντες παίζουν πολύ συχνά. Κιλτ φοράει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των ανδρών σε σχέση με αυτό που θα φανταζόμουν. Σάββατο βράδυ βρεθήκαμε σε μία παλιά εκκλησία που έχει μετατραπεί σε bar-club. Με δύο ορόφους παρακαλώ. Ανάμεσά μας νέοι Σκωτσέζοι με φουστίτσες. Ρωτάω τη Gioia αν αληθεύει η φήμη που τους θέλει να μη φοράνε εσώρουχο. Η Gioia με τη σειρά της ρωτάει έναν αν φοράει εσώρουχο. Κι εκείνος… μας δείχνει (!) ότι δε φοράει..:/

Α! Επίσης.. για τους λάτρεις του Harry Potter υπάρχει το Elephant House. Δε θα βρείτε τον Harry εκεί σίγουρα, αλλά φανταστείτε ότι ήταν ένας από τους χώρους έμπνευσης της Rowling για τη συγγραφή των βιβλίων της. Με θέα φυσικά το κάστρο της πόλης. Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε την καροτόπιτα (πιο ωραία από όσο ακούγεται). Βασικά ό,τι έφαγα μου άρεσε.. Ένα δείγμα…

Δεύτερο υπέροχο καφέ, που λειτουργεί και για φαγητό είναι το… (ξέχασα το όνομά του, αλλά σε λίγο θα κάνω update!). Στο οποίο βέβαια ούτε θυμάμαι τι παρήγγειλα, γιατί δε μου άρεσε. Και μετά για να μη φύγω απογοητευμένη, ήπια ένα ουισκάκι, στις 6 το απόγευμα (άλλο πράγμα το σκωτσέζικο ουίσκυ)! Υπέροχη διακόσμηση, παλιά έπιπλα, και η ραπτομηχανή στον τοίχο κουβαλάει μάλλον πολλά φορέματα στις πλάτες της των κυριών της εποχής. Και τώρα θυμήθηκα τις κυρίες της εποχής, μην ξεχάσω να παραλείψω κάτι διαφορετικό που είδα στα μουσεία! Έχουν ρούχα! Εποχής! Που τα δοκιμάζεις και βλέπεις πώς ντυνόντουσαν αιώνες νωρίτερα.. Και δεν έχασα ευκαιρία…

Βέβαια αν θέλει κανείς να δοκιμάσει και ρούχα σύγχρονης εποχής, εγώ θα συνιστούσα το Urban Outfitters, το οποίο έχει και ηλεκτρονικό κατάστημα για όποιον ενδιαφέρεται. Οι τιμές είναι ελαφρώς τσιμπημένες τώρα που είναι δύσκολοι οι καιροί, αλλά και πάλι η διακόσμηση θα σας ανταμείψει, έστω κι αν φύγετε με άδεια χέρια (όπως εγώ!). Για όσους λατρεύουν το εμφανές μπετόν!

Urban Outfitters

Την παραπάνω φωτογραφία την έβαλα γιατί επιλέχθηκε ως η αγαπημένη καμμένη λήψη μου. Βρίσκεται σε ένα παρεκκλήσι. Σκοτεινό. Η ταχύτητα του διαφράγματος προφανώς ήταν μικρή, με αποτέλεσμα ο τύπος στη μέση που απολαμβάνει την ξενάγησή του να μου δίνει την εντύπωση ότι ακούει την απίστευτη μουσική και οι άλλοι γύρω του χορεύουν. Όλα αυτά με λίγη φαντασία… 🙂

Και για τέλος… αναφέρω τη silent disco, στην οποία δεν πήγα, γιατί το πρώτο βράδυ η μέση μου δε με άφηνε να ισιώσω! Πρόκειται για event, όπου στην είσοδο προμηθεύεσαι ακουστικά. Όταν μπαίνεις μέσα δεν υπάρχει μουσική στα ηχεία, αλλά μπορείς να επιλέξεις τι μουσική θα ακούσεις από τα ακουστικά σου! Αποτέλεσμα; Διαφορετικοί χοροί σε έναν σιωπηλό χώρο.

This is Edinburgh (μια ιδέα!)

 

4 Responses to “Scotch”

  1. s0phia Says:

    Αυτό με τη σιωπηλή ντίσκο το ειχα δει στο μουσείο ντιζάιν στο Ρότερνταμ παντως. Ωστε εχει και χρηστικό ρολο, χαίρομαι:)

    Δε θα ηταν τελειο αν καποιος για πλακα εβαζε διαφορετική μουσική σε καθε ακουστικό???XD

    • serenitsa Says:

      Εγώ από όσο κατάλαβα πάντως, έχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 σταθμούς. Οπότε άλλο χορεύω εγώ, άλλο χορεύεις εσύ. Εκτός αν εννοείς να χορεύει διαφορετικά το δεξί μου αυτί και διαφορετικά το αριστερό! 🙂

  2. kaede Says:

    Πςςςςς! Τέλεια! Ζηλεύω! Ειδικά τι πράσινο και την αρχιτεκτονική τους 😦
    Αλλά seriously δε φοράνε εσώρουχο!?!? ;o

    • serenitsa Says:

      Για να γίνω πιο συγκεκριμένη… τη φούστα του τη σήκωσε, αλλά από το πλάι, όχι από μπροστά. Και μάλλον δε φορούσε… εκτός αν είχε φύλλο συκής! :Ρ


Σχολιάστε

